-
Over ons
-
Nieuws
- Storage oplossingen
- Enterprise Backup: voorjaarsactie !
- September 2013: Datapulse lanceert website voor Backup Service
- Juni 2013: Datapulse sponsort DHPA 2013
- September 2012: Datapulse sponsor DHPA Techday
- Wij zijn verhuisd!
- Maart 2012: Datapulse Gold Partner Isilon
- Februari 2012: Datapulse levert storage platform bij Zeeuwse Bibliotheek
- November 2011: Greenbytes HA 3000
- Datapulse en Storagedata bundelen de krachten
- Mei 2011: Datapulse spreker op BIT IPv6 bijeenkomst
- Mei 2011: Eerste DHPA Techday succes
- April 2011: Datapulse sponsort DHPA Techday
- April 2011: Datapulse lanceert website
April 2011: Datapulse lanceert website
Op 1 april heeft Datapulse officieel zijn deuren geopend. Onderdeel van de lancering van het Datapulse merk, is het introduceren van een huisstijl en de daarbij behorende website. De huisstijl en website zijn in nauw overleg met Creative Data uit Utrecht ontwikkeld. De opdracht was om een huisstijl te ontwikkelen die aansluit bij onze doelstellingen en filosofie: betrouwbaar, technisch, ervaren en doeltreffend.
De website is een dynamisch geheel met daarin verwerkt een op RSS gebaseerd nieuws item. Verder heeft Datapulse ervoor gekozen om directe marktcommunicatie te gaan voorzien op basis van Twitter. De medewerkers van Datapulse zijn geïnstrueerd zodat ze binnen de regels van Twitter en Datapulse u gaan voorzien van informatie. De hoofddoelstelling is om u, als klant, zoveel en zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van zaken die onze medewerkers hebben gezien in de markt.