April 2011: Datapulse lanceert website

Op 1 april heeft Datapulse officieel zijn deuren geopend. Onderdeel van de lancering van het Datapulse merk, is het introduceren van een huisstijl en de daarbij behorende website. De huisstijl en website zijn in nauw overleg met Creative Data uit Utrecht ontwikkeld. De opdracht was om een huisstijl te ontwikkelen die aansluit bij onze doelstellingen en filosofie: betrouwbaar, technisch, ervaren en doeltreffend.

De website is een dynamisch geheel met daarin verwerkt een op RSS gebaseerd nieuws item. Verder heeft Datapulse ervoor gekozen om directe marktcommunicatie te gaan voorzien op basis van Twitter. De medewerkers van Datapulse zijn geïnstrueerd zodat ze binnen de regels van Twitter en Datapulse u gaan voorzien van informatie. De hoofddoelstelling is om u, als klant, zoveel en zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van zaken die onze medewerkers hebben gezien in de markt.


 

Datapulse B.V. - Proostwetering 24A - 3543 AE Utrecht - +31 (0)85 - 401 0 402